Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za elektronsko poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem. S trgovino FOLY (v nadaljevanju trgovina) upravlja podjetje Jan Esih s.p., Pohorska cesta 10, 3214 Zreče, ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju ponudnik).

Dostopnost informacij(povzetek zakonodaje) Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, naslov)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške dostave)
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA
Kupec ima pravico, da skladno z določili Zakona o varstvu potrošnikov, zlasti členov 46c in 43č, v 15 dneh podjetju sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Kupljeno blago vrne v 45 dneh brez kakršnekoli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 15 dneh od prejetja blaga na e-naslov narocila.foly@gmail.com, blago pa vrniti v nadaljnjih 30 dneh.

Zakon o varstvu potrošnikov v 43. členu določa izjeme, za katere stranka po zakonu nima možnosti vračila:

  • Če je izdelek narejen po navodilih potrošnika in prilagojen njegovim potrebam ali če gre za pokvarljiv izdelek ali izdelek, ki mu je že potekel rok uporabe;
  • Če gre za dobavo prehranskih izdelkov in je plastična embalaža odprta in/ali poškodovana,
  • Če gre za dobavo avdio ali video posnetkov, če je potrošnik odprl varnostni pečat;
  • Če gre za dobavo časopisov, revij in periodičnih publikacij;
  • Pri nakupu podaljšane garancije.

Vrnjeno ali reklamirano blago mora biti vrnjeno zapakirano v originalni embalaži brez vidnih znakov uporabe, z vsemi priročniki in garancijskimi potrdili. Vračilu obvezno priložite kopijo originalnega računa, ter številko vašega transakcijskega računa kamor vam bomo povrnili kupnino.  Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
V primeru vračila iz razloga reklamacije mora kupec vrniti najkasneje v 30 dneh po odstopu od pogodbe. Vračilo plačil mora podjetje opraviti takoj, ko je to mogoče, najkasneje v 30 dneh po sprejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Ne sme ga uporabljati . Prosimo, da blago vrnete v originalni embalaži.

CENE IN VELJAVNOST PONUDBE
Vse cene na spletni strani so dokončne glede na dan naročila in že vsebujejo DDV. Po zaključku nakupa boste prejeli potrditev prejema naročila preko e-pošte z vsemi podrobnostmi o vašem naročilu. 
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. 
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju. Vrednost DDV-ja in strošek poštnine sta razvidna iz cenika na strani za naročilo in v e-mail sporočilu, ki ga dobite po potrditvi naročila. 
Pridržujemo si pravico do napak pri opisu, ceni in roku dostave. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

NAČINI PLAČILA
Izdelke plačate po povzetju ali preko plačila na TRR račun.
Če ob dostavi niste dosegljivi, boste prejeli pa obvestilo o pošiljki.
V primeru, da bo odposlano s Pošto Slovenije za vsa plačila po povzetju dodatno zaračuna provizijo položnice po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.
Naročeni izdelki bodo najverjetneje odposlani že naslednji delovni dan od naročila, najkasneje pa v 5 delovnih dneh.

REKLAMACIJE IN VRAČILO BLAGA
V primeru reklamacije ali potrebe po dodatnih informacijah nam lahko pišete na narocila.foly@gmail.com.
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ima potrošnik pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. 
Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. 
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga.
Izdelek pošljete skupaj z vašimi kontaktnimi podatki in številko vašega TRR računa na naslov: 
Jan Esih s.p.
Pohorska cesta 10
3214 Zreče
Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kopija pa se avtomatsko pošlje na e-mail naslov kupca. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

POSTOPEK NAKUPA
Nakup na vseh spletnih straneh podjetja Jan Esih s.p. izvedete tako, da v obrazec za naročilo vpišete vaše podatke in kliknete na gumb za naročilo.